f(x)=12xy*04^e40

Hej! Puh, vilken dag.. Började med Nationella proven, skolan hade hyrt MDHs tentalokal så vi satt där som armesoldater som skulle ut i strid.. Ungefär så kändes det också att möta det där supertjocka provhäftet.. Hur gick det då, jo det gick faktiskt bra! Otroligt, jag har mattecentrum att tacka som hjälpte mig den där timman i natt. Det tog typ 3 timmar har jag för mig så jag var helt tom när jag kom hem, la mig och sov ett bra tag, ja typ till nu! woh.. Nu ska jag göra klart Idrotten hade jag tänkt.. Usch värstaste pluggbloggen, men det är ju sådana här tider nu när man är född 1991.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahahaha, jag tycket faktiskt om den där tentasalen, synd att vi matte C-are inte ska ha vårt test där i år...

2009-05-13 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: